Om en månad och en dag!

Käre tomten!

 Jag har varit väldigt snäll i år, både mot andra men framför allt mig själv! Jag tycker nämligen att man inte bara ska vara snäll mot andra (jag är trots allt oftast det). Utan man ska ta vara på sig själv också till exempel se till att man blir stor och stark och sover tillräckligt! Eftersom att jag då varit väldigt snäll önskar jag mig en sak, bara en liten fjuttig, dessutom är den inte heller dyr!! Jag önskar mig nämligen en stor fet trislott som jag vinner miljoner på. Jag sa ju det, den kostar bara ynka 25:-. Vet du en till bra sak med den? Jag kan köpa allt det jag önskar mig, så då slipper du läsa min lista nästa år, minde jobb helt enkelt! För då kan jag köpa min 2:a på östermalm istället för att önska mig. Jag slipper önska mig massor av resor, jag fixart! Jag slipper ha ångest över min garderob för jag vet inte vad jag vill ha i den, jag kan köpa allt!

Du ser, fett praktiskt ju!! Så en FET lott skulle göra mig lycklig!

Slit dig med hälsan i tomteverkstaden/ Linnéa



Såhär såg min lista ut förra året! Fin va?? Tycker det är kul att pyssla ihop sånt här! Kanske att det blir roligare att köpa alla mina julklappar om de får en sådan fin lista?!

Det jag egentligen fick från den här listan blev:

Presentkort
Ett objektiv (som jag dock är dålig på att använda)
BouncE konserten (på sätt och vis, var ju trots allt med i den, fick ju se den hela 6 gånger)
Sedan andra "oönskade" grejer

Men trots att jag inte fick så mycket från den just då har min lista blivit väldigt avprickad i alla fall, vilket jag insåg nu när jag såg den igen! Kul, tomten kanske finns trots allt bara att man inte alltid får allt just på julafton? Presenter är livslånga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0