Poooledance

Hemma från poledancen och jag känner redan i armarna! Jag blir ju för fan stark av sådant! Nästa gång är det sista gången men jag vill inte!! Det gick så jävla bra idag så jag vill lixom inte sluta köra... vill inte att de ska bli lov! Hahaha i alla fall inte från polen! Idag var helt klart den bästa gången hitills, den roligaste framför allt! Jag lyckades vända mig idag upp och ner, så jävla stolt! Poletten föll ner och jag vågade. Har tidigare inte riktigt vågat lita på mig själv och min styrka men idag när jag dessutom hade sexiga skinhandskar på mig gick det så bra! Jag litade på mig så mycket att jag kunde göra det om och om igen utan att bli rädd! Haha hör ni hur stolt jag är över mig själv???

Bland de första gångerna såg det ut såhär:


Förra gången, några klasser senare, såg det ut såhär:



Nu har jag alltså lyckats vrida mig en kvarts varv till!! Kommer bilder snart, ska få dem skickade. Men ser ni; frammåt går det!

Måste även visa upp hur sexigt det ser ut med mina nya handskar. Med dem går ALLT

Me gusta! Men nu ska jag plugga inför mitt prov imorgon, hjäälp!! Men vi hörs kompisar! /L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0