Såg ett hopp i mina egna ögon

Jag kände mig duktig när jag satte mig med samhälls power pointen och skulel börja plugga. Men jag såg att klcokan var halv 7 och tyckte att vänner lockade lite mer!

Jag skulle vilja vara en driven ungdom som plugagde ordäntligt, kanske hade ett eget företag (tänk blondinbella) eller i alla fall ett riktigt jobb (barnvakt räknas knappt tycker jag). Sedan skulle jag utifrån det hinna dansa så som jag gör nu och göra allt annat ckså! Går det tror ni? För mig skulle det vara en superwomen! Någon som gör något med sin fritid, inte någon som försöker plugga men väljer Vänner istället.

Äsch jag pallar inte riktigt med mitt snack just nu, jag känner mig för lat för det haha! Sak iväg ikväll på poledance, var ju lov förra veckan!! KUL, en normal vardag igen med upptagna vardagskvällar, like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0