Små saker blir stora

Är det bara jag som har en tendens att nästan börja grina om jag sätter på en fin låt? För just nu är det väldigt mycket lugna och mysiga låtar jag lyssnar på! Kanske att jag behöver det för att inte explodera av alla tankar jag har i huvdet? Bättre att låta någon annan få ut det man känner med vacker sång!!

Äter choklad är det jag har gjort idag! Jag åt först en marabou när jag kom hem, mums! Sedan efter baletten åt jag chokladglass med chokladsås! Känner att jag har variation på det jag äter! Men chokladen har jag verkligen saknat för jag har lixom inte ätit det sen typ i Lördags!! Haha...

Annars då, dagen har varit händelselös for real... Hade sedan balett och gu så jobbigt det är och shiit vad jag slarvar... Det är "Linnéa tänk på tummen" "Linnea håll in magen" Alltså inte håll in magen för ja är tjock utan för att aktivera "center" och sträcka på sig. Sen är jag inte så utåtvriden heller.... gla tjej efteråt!!

Känns inte som jag har fått en bra start på veckan.... Juste hade ju Svenska prov idag. Sofia sa till mig att vi skulle få MVG på ett G prov. Jag försökte spela med och säga att jag också skulle få det... men det sviktar mer mot ett IG. Hur jävla svårt kan det vara att pluga ordentligt? Kanske dags att skärpa sig?

Jag behöver något som triggar igång mig! Ge mig något, just bring it. I'm ready to challenge it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0