Som en prinsessa instängd i tornet av en drake

Ordbajsa.... Det är ordet som surrar runt i mitt huvudet.... Funderar på att skriva massor av skit på min Historia uppsats så kanske jag får mitt vg/mvg... Ja vet verkligen inte vad jag ska skriva...

Jag kommer nog på något.. Men det känns stressigt för jag vill verkligen ha klart skiten ikväll! Jag hoppas att jag klarar det.

Just nu känner jag bara att jag vill göra något kreativt... typ fota, men jag är instängd inomhus hemma.... jag är fast med att lösa frågan om Mao Zedong, hur var han?? Ja, om det är någon som vet, hör av er... Jag blir lixom glad!

Något som gör mig glad är att jag ska göra varm choklad och äta frukost till julkalendern imorgon bitti 07.15! Julen är snart här, dags för nedräkning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0