Strawberry and cheescake

Haft en bra eftermiddag med fina Nike idag. Båda var väldigt shoppingsugna innan vi åkte mot centrum. Men när vi väl var där så hittade vi inte ett skit!! Så typiskt. Ska nog göra ett besök hos Urban Outfiters nästa vecka och slösa massor av cash! Var tänkt att jag skulle fånga ett ögonblick med min kamera i dag för ovanlighetens skull, men jag hade glömt minneskortet hemma... kan det bli mera typiskt??!

Imorgon ska jag med min fina Mormor och Lasse (hennes man) in till staden och se föreställningen "Sugar"! Åh vad jag tycker om att vara kulturell med min mormor. Det är någon speciellt med att göra sådana saker med just henne!
Jag ska även hinna plugga en hel del... ingen dans för mig betyder det....

Nu blir det att se vidare på Armageddon som visas på tv. Heja Bruce Willis (men vi alla vet ju redan att han dör i slutet i alla fall... men kanske de har klippt om hela vem vet?) Ciao!! /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0