Suger I hetaste laget

VAd jag älskar teater! Tusen gånger bättre än bio. Eller egentligen kan man inte säga så för det är två helt olika saker. Film eller bio kan man jämföra men inte med teater. Det spelar i en liga för sig!

Såg i alla fall "Suger- i hetaste laget" på oscars idag! Jag vill bli musikal stjärna!! Fyfan vad kul, dansa sjunga OCH skådespela i ett! L O V E L Y!!!! Den var i alla fall sjukt bra och jag skratta något otroligt mycket!

Jag var ju även där med min mormor och Lasse så vi gick ut och åt senare. Vi åt på Jensen, vilket jag varit på förut med lite brudar från min klass. Trevligt var det any way. Väldigt mysigt att äta ute igen. Sist var ju i Löööööööndon!!!

Nu känner jag att jag inte alls gör de jag borde gör, nämigen plugga så vi får helt enkelt höras senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0