Utkast: Nov. 12, 2010

Sådär, nu har jag ont i magen av allt godis och alla chips jag ätit + pizza! Jag tycker av någon konstig anledning att det kan vara gott att fylla sin mage tills man spricker ibland. Dock inser jag att de inte är lika kul när man håller på att gå sönder! Varför ska de vara så för? Hoppas jag och Jossan går milen i morgon så att allt "äckligt" inte märks haha!

Imorgon ska jag även åka ut till landet, vilket kommer bli jättemysigt! Träffa lite mormor och kusiner osv. Jag har saknat min fina Kusin Karla som en tok! Hon är underbar den tjejen!
Dock blev jag tillfrågad att även se "Paranormal activity" med Alicia och Melica. Dock krockade det ju med landet och sen vet jag att jag inte skulle kunna sova på en vecka. Det är nämligen så jag fungerar! Om jag sett en skräckfilm eller Harry Potter för all del har jag svårt att sova upp till 7 dagar senare. Jag är jätte mörkrädd och man vet aldrig vad som döljer sig i mörka hörn! Jag vet att jag är en riktig fegis, men jag är tjej vad förväntar man sig egentligen?

Har även bokat biljetter till "No limits" på balett ackademin på eftermiddagen sen ett tag tillbaka. Men just nu vet jag inte hur det blir med det. Men äsch det blir säkert av och jag vill verkligen se dock är jag lite butter över en grej just nu , men det fixar sig! Haha min upprördhet som till stor del talar just nu!

Nu ska jag försöka vecka min Mami och syster som ligger och sover runt mig i vardagsrummet. Spiderman var väldigt sövande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0