Vi ritade 2 meters giraffer som inget annan någonsin gjort

Var förut i förmiddags/eftermiddags på stan med fina Lovisa . Mysigt att träffa henne igen. Däremot när man inte setts på så länge känns det så konstigt när man väl gör det, för man glömmer bort så mycket man egentligen vill berätta! Men jag fick i alla fall min födelsedagspressent av henne idag jiippie, älskar presenter! Men vem gör inte det?! Fick i alla fall en sjal (vilket jag önskat mig) en vacker solfjäder (sött motiv + att jag hemligt hade önskat mig det haha) Sen det finaste fick jag en tavla med en låång dikt i! såå gulligt! När mitt rum blir klart och min bänk blir klar ska den stå där!!

Vi åkte och åt i Åhlens city huset. Det smakade yppligt bra måste jag säga. Sen var det dags att åka hem för hon skulle simma. När jag kommit hem efter att ha sagt hej då så blev jag totalt rastlös. Visste inte alls vad jag skulle göra! Började skriva ett inlägg hit men färdigskrev det aldrig för mina datorbatterier dog!

Rastlösheten ledde till att jag brottade ner syrran, vi hade alltså match. Självklart vann jag dock, skulle aldrig kunna förlora med mina supermuckler! Anledningen till det "dramat" var att jag ville spela wii! Nej jag kan nog inte bli barnsliggare eller rättare sagt går jag alltid till 110% när jag vill få min vilja igenom. Dock hade jag en bra motståndare som vägrade göra det jag ville... det slutade med att vi började fundera på vad jag skulle klä ut mig till på lördagkväll istället hahaha. Vi löser saker på vårt sätt!

Fortsatte däremot att vara rastlös till Mami och Papi kom hem. FÖr då satte jag syster och madre och spelade chloedo! Jag vann där också, fan vad smart jag är ibland!!!

Detta har typ varit min dag, och jag ska fortsätat den med att ladda över alla London bilder till datan. Vi har trots allt tre kameror fulla! Ni får nog se imorgon! Juuste skulle ju också fixa mina balettskor idag! Men jag hinner!

Hejsvejs så länge!!



Fina tavlan men dikten


ena sidan av fjädern



och den andra sidan! Väldigt fin, tack igen underbara älskade vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0