Jag kan hålla i mina pengar ganska bra

Vilken bra dag det har varit idag, den har gått riktigt fort!

Åkte ju för att träffa Nike vid halv 2 oh gick runt ett litet tag innan jag mötte upp henne. Sen när hon kom gick vi och fikade. Satt och pratade om saker som hänt och kommer hända bland annat. Riktigt mysigt och roligt.

Jag fixk även höra en väldigt konstig sak idag jag inte riktigt begrep mig på. Jag och Nike gick förbi ett tele2 stånd och hade en plötslig konversation med en av killarna där som ville veta våran ålder:

Tele 2 killen: Hur gamla är ni? Mellan 18-26?

Jag: vi är 17!

Killen: Nej det tror jag inte på, ni måste vara äldre!

Jag: Nej, det är vi inte. (Jag ler även lite gulligt mot honom)

Killen: jo det måste ni vara, emd den mustachen måste ni vara det!

Jag: får lite panik och börjar garva

vi går sedan där ifrån. Har jag verkligen en muche tänker jag. Nike lugnar mig och säger att jag inte alls har det. Om jag ska vara ärlig förstod jag inte riktigt vad han menade. Antingen tänkte han att man är gammal om man har en sådan och skulle skämt lite. Eller skämta gjorde han i alla fall, men ni fattar. Eller så var det någon skånsk grej/skämt... har aldrig hört någon säga så förut, knasigt! 

Vi gick sedan för att jag skulle möta upp Jossan då jag skulle träffa henne ett litet tag. Vi satte oss också och fikade och pratade Äen vi gick runt lite och kollade innan hon skulle vara ducktig och träna! Jag for hem.

Så nu sitter jag här och kollar hur LCHF dieten fungerar. Är lite intresserad av den. LCHF står för Low carb, high fat. Men en sak med själva metoden tycker jag är äckligt, Ska man äta majonäs??? Usch det låter verkligen inte gott alls att ha i maten! Men fett är något som den innehåller! Jag tränar även så man får ju bort allt fett som sätter sig också vilket är tur! Nu ska jag fortsätta läsa på, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0