Jag får gå naken idag...

Nu är jag 100% vaken. Att vakna för en timme sedan känns en aning misslyckat... jag som tänkte vara vakn och pigg klockan halv 10 haha.

Ska snart klä på mig och fräsha till mig, men måste bestämma kläder först! Varför har inte jag typ en garderob som man knappt kan öppna om man inte vill bli begravd i kläder för?? Skule verklgen vilja ha det, dessutom kläder som man alltid kunde tänka sig att ha på sig! Jag skkulle vilja prova att byta garderob med en vanlig främling till tjej i min ålder och se hur det slkulle vara. Skulle man hitta något att ha på sig? Hur det skulle vara lixom... Dock tror jag inte att den idéen kommer genomföras... Kanske på film men inte direkt annars!

Ska i alla fall senare fika någon timme med Isabel för att sedan åka hem och fia mig! Det är ju maskerad ikväll med klassen. Jag har bestämt mig för att vara en docka. Nix pix jag tänker inte satsa som Blondinbella gjorde på sin maskerad. Utan jag kör på det som jag har hemma. Blir nog grymt snyggt i alla fall!

Här kommer förresten lite pyssliga bilder från igår:


Vilket jävla pyssel med skorna! Men mysig dag/kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0