Bort och trängas i IKEA

Sådär, vaken men jag är pigg och fräsh!

Igår var jag och träffade Isabel och tog en fika. Vi satt på Espersso House och bara snackade. Jättemysigt, vi gick sedan runt lite i centrum för att röra på oss lite. Så vi gick runt lite innan jag skulle hem och fixa mig.

När jag kom hem var det fram med colan och ipodhögtalarna och sätta det i badrummet. Stämning= Maxad! Sminkade om mig typ två gånger innan jag blev nöjd haha! Sedan hade jag mina superlång lösögonfransar som klibbade och inte riktigt blev bra. Det slutade med att mina ögonfransar satt ihop med lösögonfransarna på grund av de jävla limmet. Haha jag har verkligen inga skills när det gäller ögonfransar. Får öva, kanske att jag ska ha ögonfransar i skolan så att jag blir grym. ... Eller??

Jag hade ganska låga förväntningar på själva klassfesten. Typ att det skulle bli stelt och indelat. Men det blev bättre än jag trott. Dock var det fortfarnde lite stelt. Men jag hade jättekul i alla fall! Jag dansade och hoppade runt och blev lullig. Men satte mig på bussen hem sedan nykter.

Idag ska jag till IKEA!! Jag ska få äta köttbullar. Det måste väl ändå vara det mest klassiska man äter när man är där! Alla äter väl det? Ska även försöak hitta ett fint kakfat till mitt rum.

Tänkte försöka visa några bilder jag tog när jag var bort, vet dock inte riktigt hur jag ska visa dem. Får se hur det blir men upp ska de! Hörs later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0