Utvilad tjeeeej

God morgon, god morgon! Hör nu när fåglarna kvittrar god morgon i kööör!

Idag börjar jag halv två!! Så när alla börjar åka hem från skolan åker jag dit! Vi har nämligen foto och skulle delas upp i två grupper. Då fick jag vara den senare gruppen, sov mooorgon!

Jag har kommit fram till att jag utsätter mig själv för läskiga grejer jag inte klarar av att se precis när jag ska sova. Oh yees jag är en liten chicken! SÅg nämligen CSI & Criminal minds. Haha läskigt juuue! Så jag somnade med tv:n och lampan på. Vaknade av att den även var på. Hade lyckats sova så hela natten haha.

Men nu ska jag plugga lite inför mitt fotoprov tjohoo, höres /L

Ser väldigt uppiffad ut! JUSTE poledance ikväll!! Sista dessutom, galet taggad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0