Vaknar i vinterland

Vaknade när min väckarklocka ringde, jaa även på helgen har jag den på, och trodde det var skola! Fick ligga och tänka på vad jag gjorde igår för att minnas. Kom då på att det faktiskt var Lördag! Skön känsla över att inte vara tvungen att börja göra sig i ordning och se fräsh ut eller ta någon buss! Bara kunna ta allt i sin egen tackt!

Både mamma och pappa åkte för att se syrrans dansuppvisning. Jag orkade inte gå... även fast det var syrrans uppvisning så är jag på dansen jämt! Kan vara skönt att slippa åka dit någon dag. Sen behöver jag plugga. Men först ska jag överaska med en kladdkaka! Ska nämligen baka medans de är borta! Var jättelänge sen jag gjorde det så vi får se hur det går! Men den ska bli god har jag bestämt!

Sen ikväll ska jag hem till Ellen och äta middag och ladda för att åka in till stan och se bio! Jag funderar på om det inte är lika bra att flytta in mot stan, för det är alltid där jag hamnar någon gång under helgen i alla fall. Till exempel var jag där i går också, himla resande blir det men kul är det!

Annars var kvällen igår väldigt bra! Jag och Melica åkte till Åhléns medans de andra såg HP... Jag köpte ett par nya svarta jeans! Dock kom vi inte riktigt fram till om det var vanliga jeans eller jeansleggins... På första var det de som passade så jävla bra, så det tog inte lång tid alls. Tur har man med sig ibland!
Senare när vi mött upp de andra gick vi först till Mc'donalds för att några var sugen på hamburgare. Jag blev lite butter för jag ville gå till ett mysigt fik... Men efter vårat besök på donken gick vi dit! Ojj vad jag blev glad, mysigt hade vi också! Riktigt bra Fredag blev det!

Nu är det baka och historia som is tha shiiit så vi hörs /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0