With a good morning M(j)aaoo

Plugg, plugg,plugg.. och äta min kladdkaka står på schemat idag!!! Usch och fy men det måste göras... utan att jag ska få ångest för det! Lika jobbigt för alla att ha inlämningar!

Igår var det riktigt roligt! Åkte hem till Ellen vid halv 6. Hon gjorde sig i ordning lite medans jag klickade runt lite på datorn och väntade. Sedan blev det dags för middag. Vi åt alltså hemma hos henne, men det funkade utmärkt! Pasta i stora lass! Sedan åkte vi in mot stan och rigoletto. Vi kom 45 minuter innan bion började så vi blev snabbt rastlösa. Vi kom då på att vi skulle leta efter en bankoma och trodde de skulle ta en ganska lång tid. Men när vi kom ut från bion och gått 5 meter hittade vi en.... Suck, vi var tillbaka efter 10 minuter. Men slutligen började filmen i alla fall. Vi skulle se Harry Potter!!

Vilken bra film!! Det var helt klart den bästa de har gjort! Väldigt detaljrik och så skickligt filmat!! När jag kom ut där ifrån längtade jag verkligen efter part 2..... Som alla andra?! Jag kände dessutom under hela filmen att jag var ledsen över att den skulle vara slut haha! Satt och väntade lixom!

Det hände faktiskt inte någon speciellt den här gången jag varit med Ellen eler åkt till henne. Som det har andra gånger. Till exempel en gång satt jag på tunnelbanan när en kille mitt emot började prata med mig. Väldigt random. Han började snacka om mina kläder och tyckte jag såg 80-tals aktig ut. Jag visste inte vad jag skulle säga men vi fortsatte att ha en diskution till jag skulle av haha. Det har hänt andra konstiga saker också, som jag dock inte riktigt kommit på, too many lixom... hehe

Nej nu är det historia time, I hjärta Mao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0