12/10 2010

Sovmorgon var det i morse. Men nu är det så här att jag älskar att sova men faktiskt har lite problem med att sova länge. Känns som man sover bort hela dagen. Kanske om man lägger sig tidigare så skulle det vara bättre, vilken bra tanke jag fick. Ska testa!

Idag ska jag in till stan och träffa söta Kassandra! Även vi kommer nog ha massor att snacka om! Var ju toklänge sen jag såg henne! Ska försöka komma hem med något snyggt klädesplagg är det också tänkt.

Annars har jag bara ballet inbokad ikväll vilket är skönt! Man känner sig verkligen fri att säga att man inte har något speciellt att göra! Däremot borde jag plugga lite engelska, kanske att man trots allt ska göra den! Skönt att ha saker gjorda i tid!

Nej nu ska jag glömma skolan för en stund och göra i ordning mig! Jag har ju trots allt ledigt och kan ta det lite som det kommer för en stund!

Hoppas ni får en bra dag allihop!! / L

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0