14 oktober 2010

Det regnar här i stockholm idag! Ingen kan väl ha missat de!

Jag la mig vid kvart över elva i går (Hoppas Lollo ser det här) men däremot kunde jga verkligen inte somna. Låg och vride & vände mig tills jag blev tokig. Försökte med avslappning på mig själv. Men tro inte att det fungerar. Tror att jag lyckades somna efter att mamma kom in i mitt rum och sa god natt.

När jag vaknade i morse visade sig att jag fått mens, jippie! Kanske därför jag varit så grining. Har även varit tydlig med mina känslor. Till exempel om jag varit sur sätter jag i hörlurar från ipoden i öronen och försöker se bitchig ut. Ja men ni fattar grejern. Men det har varit den jag var. Man får ett helhetspacket om man är med mig. Take it or leave it.

Hade även en mysig dröm i natt. Tydligen hade jag en mysig pojkvän och vi pussades en massa. Men tydligen var det bara en dröm! Haha mysiga drömmar är jobbiga att vakna ur!

Nu ska jag åka till skolan och ha 2 timmar samhällskunskap! Sen har vi håltimme. Det är då jag ska köpa min fina vita mössa. Haha jag säger redan att den är min, men det är ju det den ska bli!

Nu ska jag och mina klumpiga ögonfransar börja leta efter jackan och gå till bussen! Usch och fy för mascara som inte blir något bra!



Mössan jag provade i Måndag u know!

Ha en blöt morgon nu my friends / L 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0