25 oktober 2010

På torsdag smäller det! 3 dagar kvar sedan befinner jag mig inte i detta land längre! Wiiee!!! Började tänka på det innan jag skulle sova igår, shit jag måste tvätta kläder och fundera på vad jag ska ha med mig. Kan inte ha hur mycket som hellst, vill ju inte betala överlast när man åker hem sen, för det är typ så mycket jag tänkt shoppa. En ny garderob ska det bli!!

Annars idag då? Jag ska gå på teater i skolan... jag tror att den börjar 09.50 men hört andra bud också, hoppas därför att den börjar på den tiden som jag vet om. Annars får vi inte se och då var det helt onödigt att komma till skolan! Ska efter det åka till stan och köpa tåspes!! Som jag längtat efter dem! De ligger undangömda på dans och gymsshoppen och jag ska rädda dem idag!! Kommer tillbaka till skolan igen sen för att plugga, nästa lektion är trots allt klockan 3!

Även pole ikvällen, som jag längtat!! Men vi hörs senare tjao!!


Kommentarer
Postat av: Kulan

London är skitkul, kom ihåg att festa hårt =)

2010-10-25 @ 15:00:43
URL: http://kulansplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0