5/10

Ajajaj!! Har både träningsvärk i armarna och blåmärken mellan benen. Eller på ena insidan lår i alla fall. Kommer knappt kunna gå idag, haha kommer troligen se riktigt roligt ut. Stel som en gubbe! Jag trodde dessutom inte att det tog i armarna igår när jag väl körde, men nu känner jag minsann. Jaja jag blir stark och snygg!

Ska göra i ordning mig det sista nu för att sen dra iväg till skolan. Åker direkt hem och pluggar idag, bland annat prov i veckan. Sen är det balett och mera plugg som står på schemat.

Nej nu måste jag rusa, ha en fin Tisdag/ L


Kommentarer
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Kikar in.. Hur är det annars då? :)

2010-10-05 @ 08:44:34
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0