Dåligt av dig Linnéa

Heeej!

Måste säga att det inte varit så mycket liv från min sida idag. Trots att jag hade sovmorgon i morse var jag tvungen att plugga järnet hela morgonen. Hann inte äta något heller. Fick dessutom springa till bussen.

Kom till skolan och fick kasta i mig lunchen de serverade som jag vanligtvis inte brukar äta på måndagar (äter den hemma istället). Sen hade jag foto och spanska. Fotolektionen var både kul och givande! Vi fick fota vid fönster för att använda ljuset på så vis. Handlade om att vi skulle kunna fånga upp skuggorna man får av ljuset. Vi fick även använda skärmar som proffs brukar ha (namnet är bortglömt). Det bästa är att jag har "sovmorgon" till tre nästa måndag. Får nämligen fota hemma. Sen har jag spanska från 3 till 5. Kommer känns mobbat att komma till skolan när alla går hem haha.

Efter att jag hade haft spanska (vilket inte gick jättebra, vad gör jag ens där?) så åkte jag till centrum och fikade med Isabel. Jättemysigt att träffa henne! Var väldigt trött idag men roligt var det i alla fall. Känns skönt att även träffa folk man inte går i samma skola som. Blir mer variation.

Gaah jag är galet trött och skulle egentligen bara vilja gå och lägga mig! Men om si sådär en kvart ska jag ge mig ut i kylan igen för att gå på poledance! En film och go Lindh choklad hade lockat mera, men träna och få blåmärken är också kul! Haha tro inte att de låg någon ironi i det jag sa, jag tycker faktiskt att det är kul att träna. Men att vara tvungen att gå ut i kylan är inget som lockar mig särskilt mycket.... Dessutom är mina armar spaghettisar från gårdagens styrka på dansen, mer soft kan det inte bli!

Men gå och mys med er i soffan istället och tänk på mig för nu ska jag byta om! / L

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0