Dan' före dopparedagen

Nu har jag sovit och det jag försökte få in igår har satt sig någorlunda bra, får se hur det går!

Idag är dagen innan de med stooort D. Idag ska jag packa massor, kommer ha lite småångest över vad jag faktiskt ta med mig... inte okej. Men jag har någorlunda koll. Ska dela min väska med syrran, hur ska det gå? Vet ni förresten att det är 15+ grader i London nu och jag ska få uppleva "värme" igen! Känns skönt att lämna denna kyla för ett tag.

Något jag måste komma ihåg att packa ner:
*Alla laddningssladdar (ipod, mobil och kamera)
*Kläder (kan inte bestämma exakt vilka än)
*skor (viktigt)
*packa ner min handbagageväska med det jag vill ha med mig på planet

Vilken onödig lista gentligen, men dte kaaan hända att jag missar något vilket inte blir så bra! 

Nu ska jag fortsätta plugga de sista inför provet idag! Vi hörs i all klädpanik senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0