Det är inte kul att få sina drömmar krossade, även fast det var en dröm

Vaknade av lite pussar i nacken, jättemysigt. Vi låg sedan bara och mös hela morgonen. Var sådana typiska töntar som säger hur fin den andra är lite då och då och flera pussar. Ville inte gå upp ur sängen eller slita mig från hans honungsfärgade ögon! Men tillslut efter att fått kämpa mig upp (bokstavligen) ur hans famn gick vi och åt frukost. Han stekte underbara pannkakor, kunde det bli en bättre start?

Njjaa kanske att jag berättade min dröm nu eller hur det skulle vart om jag fick betämma haha! Är ju ledig idag men vaknade av mig själv kvart över 7!! Min kropp har blivit van med skoltiderna, fyy! Gick på toa och försökte somna om till tio över 9. Väckarklockan skulle ringa då. Fick ligga och vrida och vända mig tills dess. Kände även vilken träningsvärk och hunger jag hade. Men är det en ledig dag ska man i så fall tvinga sig att gå upp senare!

Ligger fortfarande kvar i sänge men det är tänkt att jag ska gå upp och bara stoppa i mig något litet. Ska sedan göra det jag fasade för med bara tanken första gången jag vaknade, springa! Lockande låter det!  Men det tar en kvart sen är det över!!

Nu kurrar min mage ännu en gång, bäst att göra som den säger, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0