Don't push the river

This is my life var det ja.... SJälvklart brast allt på slutet för mig efter dansen. För mycket att tänka på just nu! This is my life är en låt jag verkligen inte tyckt om, men innebörden av orden gör att jag känner mig så träffad. Det gör nästan lite ont. Man ska verkligen göra det man känner för och inte efter något annat, tyvärr har jag gått på något annat lite för länge...

Tänkte duscha, sätta på té vatten och se en film ett litet tag så att jag lugnar ner mig. Men vi hörs imorgon gott folk. En sak ill vill jag säga. Blir glad av era kommentarer, blir jättagla av respons. Jag vet ändå att det är några som läser och man vill ju så gärna veta vilket folk det är! Nej nu  är duschen ledig och jag kommer somna, natti/L

Kommentarer
Postat av: anneli

Jag känner mig också otroligt träffad av den låten!

2010-10-07 @ 14:22:05
URL: http://beautifulandstrange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0