En vinnarlysten tjej

Att ha skivkramp är inte diekt något man vill ha! Vill skriva något intressant, men det är lite klurigt...

Skulle gått upp 07.20 idag. Gissa om jag inte försov mig till tjugo i 8! Jag fick skynda mig allt vad jag kunde, hann inte ens äta frukost! Var "klar" en kvart senare och gick ner mot bushållplatsen. Måste nog ha sett ut som en zombie eftersom det var kyligt och jag bara varit uppe i 20 minuter kanske. Men jag gick och Frida plockade upp mg med hennes bil. Vi skulle till hennes jobb. Hon jobbare nämligen med barn då de får utövar olika sporter och aktiviteter. Idag var det då dags för att ha friskis och svettis blandat danskombo. Det gick väldigt bra måste jag säga förutom att de var fyra grupper och vi gjorde samma sak på alla. Det kändes som att allt i stort sätt upprepade sig sig. Jag var fast i tiden haha. När jag kom bort därifrån (haha) så kom jag hem och var väldigt trött och hungrig. La mig då på soffan och kollade Robinson.

Jag skulle faktiskt vilja vara med där. Prova att göra alla utmaningar, leva som de gör. Diskuterade det vid matbordet när vi senare åt lunch och mamma tror på mig. Hon tror att jag skulle kunna klara det! Jag blev faktiskt glad av att höra de, kanske att jag ska satsa på att komma med där till nästa säsong? Haha vem vet! Kan tänka mig stå och hacka kokosnötter eller göra hinderbanor. Dessutom om man är vinnarlysten som jag är skulle det bli ännu mera kul. Kanske nästan lite för seriöst. Skulle bli galen om jag inte vann!

Skulle vara väldigt kontsigt om man sökte in för att sedan åka ut, Vinna eller skit i det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0