Ett år med nya tankar, funderingar men samma Linnéa

Ett år äldre, klokar och snyggare har gått nu. Sen vadå egentligen? Idag började jag fundera över vad som skedde förra hösten.. 

För ett år sen....

...Gick jag på ledarutbildningen och var i kyrkan ungefär 1-2 gånger i veckan. Var även mycket med Jossan

... Var jag osäker på mig själv = En stor förändring.

... åt jag suchi för första gången = att jag nu kallar det suchi uschi (har inte ätit de sen dess)

... Var det en väldigt mysig men samtidigt jobbig period.

Jag har kommit fram till att jag stod för något helt annat än jag gör idag. Jag har lärt mig att gå efter det jag verkligen vill under detta år. Jag har gjort så många misstag som jag inte vill upprepa.
Därför har jag funderat på att ta den största tanken jag har just nu och börjar bestämma hur jag egentligen vill göra. Detta kommer bli skitjobbigt några veckor frammåt. Men de som vet det här stödjer mig! Jag vill må bra och inte riktigt som jag gör just nu. Vi får se vart det hela slutar men jag vill berömma mig själv för att jag tar saken till allvar nu. Jag kommer inte kunna berätta det dels här och för andra, därför jag inte vill ändra på något om det inte blir som tänk. Ni kommer tids nog få vet. Det vill säga om någon månad tror jag. 

                                
                                                      
                                                  Foto: Madde Ekdahl, hon tar grymt fina bilder!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0