Fan det var ju något viktigt jag skulle säga!

När jag satte mig på bussen och åkte kom Amanda på efter några stationer. Riktigt härligt att träffas lite kort sådär, gör morgonen lite extra härlig!

Idag har vi haft FN dag i skolan. Visst låter det kul? Kan ju inte direkt säga att de var det... kändes lite värdelöst att gå dit om jag ska vara ärlig.... Men jag gjorde det duktig som jag är!

Vet nu, jag ska till tandläkaren idag. Egentligen har jag inte tandläkarskräck men jag tycker det är obehagligt! De stoppar konstiga metall saker och ber en bita i en hård plastbit som gör ont, inte så kul! Dessutom brukar de alltid klaga på att jag inte är så bra på att borsta de stora tandsingarna...!!! Jag vill faktiskt inte åka, kanske att pappa får tvinga mig in i bilen som en liten skitunge. Men de tar endast en kvart, jag kaaan stå ut.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0