Fotmassage skulle vara något

Äntligen en lugn stund man slipper använda fötterna. Hela dagen har jag antingen gått eller bara stått. Fötterna blir ganska slitna! Dagen började med en tripp ner mot en skoaffär som låg nära hotellet. Vi trodde det bara skulle vara en affär och massa lägenheter, men de var ju en hel gata med massor av fina butiker. Jag skulle nämligen kolla Ugg's men det slutde med att jag prövade Hunters istället. Men det var i slutändan min syster som fick ett par nya stövlar....

Sedan var det dags för att reklamera min ring på Topshop. En sak säger jag bara, gör aldrig något sådant i London! Jag stod i kö för en ring i 30 minuter, fy i helvete! Dessutom tog det max 2 minuter för mig när jag var framme och skulle byte... kul!

Men jag släppte det sen för det var då dags för att bli turist på riktigt. Vi besökte London Eye, Big ben och slotet. Fint alltihop. Så nu kan man komma tillbaka och faktiskt säga att man gjort det man förväntades göra. Vi tog även en låång promenad mellan Big Ben och slotet. Mysigt det är att kunna gå i sådana riiktiga paker med dammar, nästan tama ekorrar och fina träd! Varför har vi inte sånt i Stockholm???

Nu ska jag och syrran försöka få med resten av familjen så att vi kan åka och käka. Hungriga magar som kurrar hörs över hela London! Ha de bra goingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0