Har man verkligen tid med sånt?

Kom hem för en halvtimme sen i stort sätt. Långa dagar är inte kul!

Jag hatar sl just nu! Stod och väntade några minuter innan bussen skulle komma och kankse 10 minuter efter, om den kom? Skulle inte tro det..!! Fick gå till skolan butter som jag var, trodde jag skulle halka ihjäl mig! Kom som tur var dit levande.

Vi såg en väldigt bra och faktiskt intressant/gripande teater. Var en enmansteater om Ukraina på 1932- 1933 talet när stalin satt i makten och tog över. Sådan historia är något som faktiskt faschinerar mig tro det eller ej.

Efter åkte jag in till stan och skulle köpa mina tåspets balettskor. Jag åkte in och var glad över att jag äntligen skulle få hem dem. Åkte hela vägen in till dans och gymshoppen och det tog något som kändes som 40 minuter. När jag kom dit och skulle betala såg jag att mitt bankomatkort inte befann sig i plånboken. Kom då på att jag slängt ner dem i en annan väska! Fan jag hade åkt dit i onödan, det var bara att vända tillbaka! Tur att man har en pappa som har hämtat upp dem på vägen hem, men fan vad jag var irriterad ett tag!

Nu har jag som sagt kommit hem och min fina syster föreslog att vi skulle se Prinsessan och grodan, så det är de vi gör nu! Borde egentligen fixa inför London och plugga Ergonomi men ärligt... film är något man inte ser så ofta längre... eller? Vardagsmys är i alla fall väldigt härligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0