Har växtvärk i min mage!!

Nu är jag hemkommen från att arit med Michelle. Hon är en gammal klasskmpis till mig som jag känt sedan 5:an. Har inte sett henne på nästan ett år se det var typ dags. När jag träffade henne idag insåg jag också hur mycket allt har förändras. Ingen av oss var samma perosn för ett år sen. Om det är bra eller dåligt vet jag inte! Tycker om henne trots allt även fast vi är väldigt olika till personligheten.

Vet ni? Jag har fått träningsvärk efter min runda imorse! Haha! SKa ju dansa ikväll också, kommer bli kul att se hur mycket jag orkar då. Men efter att jag varit ute så tunnkläd som jag var (jämför med alla dagisbarn med dunjackor och täckisar som jag såg) så är det inte konstigt att jag frysit hela dagen! Usch på det!

Ska upp och hjälpa till och laga mat + plugga idrott! Har gjort ett fel idag som jag inte ska göra enligt häftet om ryggen jag fått i idrotten. Vi har prov om ryggen och det står  att man inte ska springa på asfalt, vilket jag gjort! Ryggen blir sliten av det. Det är för hårt underlag. Kolla vad jag kan höhö!

Nu är det dinnertime och time för att min maga att få växtvärk igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0