Hej

Vaknade först utav att min väckarklocka ringde, som vanligt ignorerar jag att gå upp och somnar hellre om! Sen helt plötsligt ringer det igen och jag tänker "Jag stängde väl av alarmet?" Det visar sig vara Jossan som ringer. Pigg och allert i egen hög person och i sängen ligger jag med min vackra morgonröst...suck. Vi patar ett litet tag och jag tycker att dagen har startat väldigt bra!

När jag satte mig för att äta frulle kommer mamma helt plötsligt och börjar läsa för mig och syrran. Hängde inte riktigt med om vad som hände men mysigt kan jag säga att det var.

Nu ligger jag i sängen igen, redo att plugga. Vill verkligen inte men jag måste! Man kan inte bara vila hela tiden.
Kom på att jag ska skriva mitt intressanta inlägg nu också, gör nog det först. Var beredda på ett nytt inlägg snart / Er L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0