Hela livet är en tävling!

Kom hem för en halvtimme sen från skolan! Fy för långa dagar. Tur att man har rolig underhållning! Det började på historian då våran lärare föreslog att vi skulle leka, vem gillar inte det? Hela klassen tyckte de var kul så det blev att vi fortsatte. Efter hade jag spanska. Vilket slöseri egentligen, kunde åkt hem för jag gjorde ärligt talat inte speciellt mycket.

Däremot hände det något riktigt kul! Jag var på toa och när jag gick ut igen och skulle runda hörnet såg jag att Katerina och Nike kom. Nike är väldigt lättskrämd, jag såg även att Katerina såg mig så jag gjorde shh tecknet och gömde mig bakom väggen. När Katerina hade passerat var Nike precis bakom henne och jag hoppade fram och skrek: BÖÖÖ!! Haha fyfan va hon skrek! Tror inte att jag slutade garva på 10 minuter. Jag har härmed förlängt mitt och Katerinas liv med 15 minuter och Nike minskat 15. Om det var värt det? Oh ja!

Spanskalektionen slutade även med att jag gav Katerin en förlovningring. Eller jag ritade en på hennes finger. Nu är vi förlovade!

Nu är jag hemma och är så grymt trött, fryser gör jag också!!! Vill bara krypa ner undertäcket och sova i några dagar. Eller när värmen kommer tilbaks.

Efter att jag varit i skolan i 8 timmar ska jag plugga engelska.  Kanske att jag går i ide, vi får se!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0