I'm learn everytime I bleed

Min nacke känns som den ska gå av varje gång jag böjer den bakåt. Dans gör en hel klart sliten. Kroppen tycker inte att det är särskilt naturlig att dans. Men det är väl det som är det roliga. Om allt gick som en dans (haha) skulle väl inget vara kul?!

Om allt skulle vara lätt och smärtfritt hur skulle det egentligen vara, undrar hur stark jag skulle vart som person om så var fallet. Jag har fått lära mig att kämpa igenom skiten som hänt och försöka bygga upp ett bättre skydd. Efter allt som hänt tror jag att jag vågar säga vad jag tycker om saker och ting. Kankse behöver jobba på vissa saker, men jag har lärt och lär mig fortfarande att möta det jobba ansikte mot ansikte.

Att tryckas ner mot båtten är ingen bra idé. Almost been there done that! Man ska nog försöka att utgå från att man alltid har rätt. Att man ska vara envis och vinna sin fajt. Om man inte gör det var de onödigt slöseri med kraft att klara sig igenom det. Det kommer en tid för alla som de får kämpa mer än vanligt. Men jag vet att man klarar sig ur det. Gäller bara att ha ett mål med vart man vill komma. Man kan klara det bara man är inställt till 100 % att man vill!

Om jag kan så kan du! Vi alla gör det tillsammans även om du inte vet det!

Idag är jag stark och inget kan bryta ner mig!

Med dessa ord säger jag att jag ska lyssna på madonna och göra mig redo att sova! /Natti L

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0