Ingen rast ingen ro

Nu har jag kommit hem från skolan, men är typ här för att vända. Ska åka mot centrum igen för att träffa Ellen och fika. Hoppas båda är piggare idag. Sist slutade det med att vi var helt färdiga. I och för sig var det Fredag då och jag är alltid trött efter skolan den dagen!

Efter att jag vart med henne ska jag raka spåret mot dansen. Vi ska bestämma idag om vi ska dansa med riktiga balletskor (namnet är som bortblås) ni vet när man står på tå! Hoppas det blir så, skulle vara grymt bra träning tror jag!

Sitter just nu och funderar över nästa lektions fotouppgift. Funderar på om inte jag redan har någon att visa upp. I och för sig ger träning färdigheter men ärligt talat, om man redan har en bra bild vill man ju såklartt visa upp den!
Funderar på den här:

Hahah tycker den är väldigt rolig för det är en typisk syrran min!

Men nu måste jag rusa, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0