Jag är en gammal kärring på 17 år

Hade gärna stannat hos Frida. Fick äta middag hos henne men trevlig som man är var man ju  tvungen att sticka direkt efter maten. Men tro mig, åka moped med endast nylånstrumpbyxor om benen är verkligen inte något jag rekomenderar. Därför hade jag hellre stannat och bott där tills värmen ute var tillbaka!

Kom i alla fall hem efter en kylig åktur och fick skjuts i bil till Nike! Tur det, mina ben skulle vara amputeringsbara annars! Vi hade mysig och kollade på film jag, Nike och några till från klassen. Även skitsnack var skrivet på kvällens schema! Lovely! Åkte däremot hem tidigt för att jag inte skulle lägga mig allt för sent ikväll.

Bilder som jag tog idag kommer imorgon, nu ska jag kolla lite sex and the city och somna! Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0