Jag är en vilsen själ som hellre vill vara virrig

Men det går inte för jag förstår inte!!! Jag hatar ryggen!!! Eller nej det gör jag inte egentligen men jag sitter och pluggar och försöker förstå, men gissa vad? Det går ju fan i mig inte!! Ångest över att jag inte började plugga i tid. Mirakel krävs för jag ska få mitt jävla VG jag vill ha!

Vill göra som mamma gör just nu, packa! Hon springer runt och fixar med kläder, väljer väska... ni vet sådant man (eller en oplanerad Linnéa) gör sista dagen. Det kommer även bli så imorgon. Kommer springa runt som en vilsen själ hemma och försöka tänka klart. Men egentligen är jag virrig och glömmer bort allt det viktiga! Jag vill vara sådan nu och inte en tönt som läser om Ergonomi. Vad innebär ens det?? Jag är vilsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0