jag bär runt på en kudde i regnet

Hmm skolfoto idag... suck..! Detta innebar en uppgång klockan 06.30, vilken menades med att jag fick sova en HEL kvart mindre!. Men om ni tror att jag hade en dålig dag för det så trodde ni fel. Var lika pigg som vanligt. Tror ärligt att min myskväll funkade. Såg The Holiday igen och blev kär i Jude Law igen haha! Galet snygg är vad han är!

Juste idag åker även Melica, Alicia och Maddelito till inte mindre än SYDAFRIKA! Om jag är avundsjuk? Nej absolut inte. Vem vill åka bort till värmen och ett nytt spännande land? Mycket bättre att stanna hos hösten i Sverige... tycker ni inte? JOO jag är avundsjuk! Ska ju iväg till London om inte mindre än 21 dagar = 3 VECKOR!! Längtar ihjäl mig, hoppas att det är 35 grader och sol där med!

Jaja nu ska jag plugga om DNA, gener och celler! Tycker det är riktigt roligt.. eller? Äsch fuck it nu är detta inlägg slut! /L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0