Jag borde vara jamaican eller varit uppvuxen i innerstan

Jag är bra konstig jag. För att vara tjej är jag nog det! Det är desperate housewives idag + Paradice Hotel. Tror ni att jag tittar på något av dem? Försöka kolla och jag började se PH men sen blev det att prata i telefon och då struntade jag i det. Sen orkade jag inte kolla på DH. Tycker verkligen att DH är bra, men jag tar mig inte tid att titta på det! Nästa vecka ska jag titta och bara ta det lugnt!

Jag borde få pisk av Isabel imorgon förresten. Jag har gjort high five med henne på att bli nyttig. Jag försökte ju igår, men idag gick det inte! Både en bulle och minimuffin flög in i munnen! Hemska mig! Jag ska anstränga mig till fredag. Får nämligen feta på mig på fredagar och lördagar. Måtta ska det vara!

Idag var jag ju i huvudstaden och åt lunch (jävla tjat om det!) och hittade min skjorta/blus ... transparanta sak!


Detta är min fina kompis Kassandra!


Detta är den fina ... saken! Den ser jättetråkig ut coh bilden gör inte den alls rättvis, men jag ska ha den imorgon Finare bild kommer alltså då!

Balletklassen idag har jag presterat bäst på hitills och var riktigt nöj för er som undrar hehe! Märks att det är mitt i dansterminen, allt blir lättare!

Nu är det duschtime, tvätta danskläder och kolla igenom min artikel på engelskan. Sen ska jag sova! Vi hörs imorgonbitti,  idrottsteori halv 10, kan inte bli bättre start! Dröm sött kompisar! /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0