JAG HAR SETT EN LEOPARD

... fast i min dröm inatt. Det vet faktikt inte så häftigt att se den heller kan jag medela. Leoparden kunde nämligen förvandlas till människa och tvärt om! SÅ egentligen var det bara en på låtsas, eller en halv möjligen, svår fråga!

Nu har jag i alla fall vaknat till. Varför blir man alltid så trött trots att man sovit typ 8 timmar?! Borde vara mera pigg tycker jag. Jag ska i alla fall göra mig i ordning nu och sedan läsa lite i min bok. Sedan bär det av till skolan!

Juste måste säga att jag blev riktigt glad när jag kollade min statistik igår. Försöker att inte göra det men det är svårt. Bloggen är för min egen skull brukar jag säga. Men jag såg att det var massa nya unika läsare. TJOHO vad jag blev glad! välkomna är ni för jag räknar nu med att ni stannar haha.

Neej nu ska jag upp ur säng men vi hörs senare / Your L

 

                                  

                                   Foto: Linnéa Lindberg
                                   Bilden är i tagen på en Lo-kisse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0