jag kommer bli stark som Pippi!

Nu har jag fått ett par till riktigt sexiga blåmärken! Tänker inte vara bitter över det, visar ju bara på att man gjort något... eller kanske att man varit klumpig. Jag har då gjort det förstnämnda haha! Det var kul idag som vanligt, men nu är min kropp riktigt trött. Dock kommer det inte vara något förens om 2 veckor igen. Är lov nästa vecka...blö!

Btw gick det väldigt bra idag på utvecklingssamtalet. Jag förklarade vad mina mål var. Fick även veta vad som blivit bättre (föbättringar i stort) sen även vad jag behöver bli bätter på. Utmaningar blir det, men om man ska komma någon vart måste man ta sig igenom sådant. Bara bita ihop och köra, men utan några sådana skulle inte det bli kul. Om man inte får lära sig att experimentera och få försöka göra ännu bättre skulle det inte vara kul!

Har förresten fått mina tåspetsisar (yes det var ett jävla tjat om dem haha). Kolla vad fint jag står i dem! I'm in love with those

Jag tog bilden själv samtidigt som jag stod upp, vilken talang jag är!

 

Såhär bitter var jag när jag åkte hem från stora staden idag:



Tummen ner och en tveksamt fulform på minen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0