Jag sover konstigt

Sweet dreams or beautiful nightmares. Ärligt talat tror jag att jag bara hade just a dream som kunde bli en beautiful nihgtmare. Sweet dream är nog bara för prinsessor och till den som fått sina lyckliga slut. Men man ska alltid vara optimistisk.

Denna dag kommer jag vara med Jossan. Vi ska inte på loppis denna lördag, utan hon vill köpa träningskläder och jag gillar att shoppa. Det blir en bra matchning!

Sen idag vill jag börja rita igen. Får se hur det går med det, jag tar mig aldrig tid för det. Men idag kanske! Om jag gör det kan ni skriva upp att jag berättar det för er. Då är jag riktigt glad.

Jossan

Snyggingen herself. Foto: Taget av mig

Idag följer någon kamera med, bilder gillar vi!

Hoppas ni får en bra tills jag är tillbaka/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0