Jag tror min lillasyster har klosterofobi

Nu är jag hemma, gick hem tidigare för jag har ju inte packat. men packar jag njaa inte direkt... ska slänga in lite grejer i tvättmaskinen när jag skriva klart och göra ett ryck. Men just nu ser min väska ut såhär:


bild tagen med proffskamera! Man kan ju typ höra hur det ekar i den!

Kom på att man kankse kunde lämna tillbaka en biljett i sista stunden för min syrra var villig att åka sistaklass. Kankse att detta skulle kallas för människosmuglig förresten?
 
Vi provade och hon fick plats helt och hållet. Dock blev hon ledsen och fick panik så hon kunde inte vara där i en längre stund! Tänker därför lotta ut en lycklig vinnare som kan få chansen att åka till London, vi har ju trots allt en extra plats. Men däremot är det ingen retur biljett som ingår i vinsten.... Där ska mina nya saker få plats

Jag försökte också komma i så om man är i samma kroppsstorlek som jag bör man inte anmäla sig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0