Jag vill gå på bröllop

Jag vaknade av att jag hade dels drömt om ett bröllop. På samm ställe som bröllopet var slogs jag även för att vinna en hund, typ. Handlade nog mera om att få honom att tycka om oss mer än den gamla gubben.På allt detta var som sagt bröllopet och jag fick inte dansa valsen. Fy sjutton vad jag blev sur på Lovisa när hn sa att vi skulle lägga oss istället!

Haha drömmar är väldigt konstiga och denna var helt sjuk. Även om den inte låter så, så var den det!

Idag ska jag till skolan halv tio till cirka fyra. Till strax innan dansen börjar är jag barnvakt. Kommer bli roligt! Dansar sedan hela kvällen. Ni hör ju hur det låter. Det är nästan lite stressigt i mellan allt. Kommer därför säga God morgon nu och antingen höra av mig sent eftre dansen eller imorgon. Kan även vara skönt att man inte måste sätta på datorn för en gång skulle. Vi får se om det funkar!

Ni får ha det jättebra nu! Mer uppdatering imorgon! Är dessutom ledig då JIIPPPIEE!!

Kram till ala kramgoa
/ Er L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0