Kall morgon

Usch vad kallt det är ute, och i detta väder ska jag springa i?! Blööö för kall utegympa!! Som sagt ska jag springa och jag kan tycka att de skulle kunna vara skönt. Har inte gjort de på länge och ser de mer som ett tillfälle att få springa. Haha vet däremot att ingen annan tycker som jag, men jaja.

Annars idag då? Ska jag gå i skolan, sen är det barnvakt som gäller (Se snyggingen på skolan!) ska dessutom vara en yppligt bra "vakt" idag. De ska inte sitta framför tvn, nej icke. De ska få springa runt i höstvädret! Kameran ska med!

Men hörrni, nu fixar jag det sista och ska börja gå till spåret, se'ya/ Er hurtbulle

Kommentarer
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Det är bra, är lite trött bara :P

Vad har du för dig nu då? :)

2010-10-06 @ 11:19:56
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0