kan pastavattnet aldrig bli klart??!!

Tiden flyger i väg! Kom på att det helt plötsligt blev brottom till dansen. Har ju pole dance först om en timme men jag ska ha utvecklingssamtal med en av mina danslärare innan det idag också. Lite nervös även om vi har det för att utvecklas och inte tryckas ner eller vad man ska säga, men man vill ju ha så bra kritik som möjligt. Ska ändå allt bli kul att höra vad alla olika lärare har att säga.

Sitter och väntar på att pastan ska bli klar så att jag kan slänga i mig den, har ju inte direkt ätit någon form av mellis och jag kommer komma hem vid tio. Då är det att dirket skutta ner i sängen och något litet att äta, ska verkligen somna tidigt!

Hej svejs
                                                                                                            
 

Linnéa goes pro like this??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0