Kan vara livsfarligt!


Nu är jag hemkommen efter allt jag gjort.

Mysa med Amanda var riktigt mysigt som väntat. käkade massa god tårta som hon gjort! Riktigt bra med en vän som jobbar på ett café och samtidigt haft släktkalas haha. Vi pratade i alla fall om det som hänt efter vi sist setts och de behövdes haha. Massa nytt spännande som hade hänt vill jag lova!

Hon följde med mig upp på dansen där jag skulle ha pole. Där träffade jag en tjej från min vanliga dans och min pole dance kompis chloe! Var riktigt länge sen jag såg henne och blev nästan rädd att jag inte skulle känna igen henne haha. Hade trots allt bara sett henne en gång innan. Men det var inga problem.

Förutom att vi gick igenom de kombinationer jag gjorde förra gången jag provade så insåg jag att polen och jag inte kommer överens! Självklart började jag blöda om fingrarna. Där av några ställen vill man inte börja blöda på! Det slutade ALDRIG... eller jo till slut, men det tog ett tag!

Det var i alla fall jättejobbigt, men kul och jag längtar till nästa vecka. Ska försöka ta med kameran då också! Men ni kan få se en bild på mina fina fingrar jag tog när jag kom hem!

SER NI???? PÅ TRE FINGRAR!!!!!! Denna gång var andra gången jag körde och det var andra gången jag började blöda. KUUUL!! Vad sker nästa gång??

Nu ska jag plugga det sista, hörs senare/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0