Kladdkake kakor är mumisga

God dag och morsning korsning! 

Kan ju informera er om att jag har prestige ångest över min tid (16.03) på 2.5 km! Om jag inte gått den där lilla biten och om inte luften var så äckligt kall så det gjorde ont i halsen. Ja, oc om inte min frukost nästan kom upp så skulle det gå mycket bättre! Men det var bara om inte om fanns.

Jaa va ska jag säga mer, skolan var som den var.... Inte mycket vill säga!

Kom nyss hem från mitt barnvaktsjobb, mycket roligt. Jag blir verkligen gla av de där små skitungarna haha! Vi gjorde i alla fall massor av matte, ritade och lekte kurragömma. Är dock lite sur över att Joakim visade var jag var. Hade BÄSTA gömstället! Men men han är bara 7 år haha!

Tog även lite bilder på dom och för ovanlighetenskull över huvud taget! Here they comes!


Lilla fröken Johanni

Hon skrev massor av mattetal. När man ändå tyckte matte var kul!


Joakim gjorde matteläxan, vilket han var duktig med!

Som sag två skitungar och en omogen barnvakt är ingen dålig kombination!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0