Kunde inte hålla mina spralliga fingrar

Hela dagen har bara känt och blivit fel. J.A.G blir T.O.K.I.G !! Får tänka att jag om si och sådär exakt en vecka ska gå och lägga mig nu för att åka till Lonodn dagen efter. Det är dessuton lov när jag kommer hem!! Kanske att jag kommer tillbaka från lovet och vissa saker (hemlisar) är ändrade i livet. Skulle vara spännande och behövande!

Blev förresten VÄLDIGT besviken idag. Insåg med sorg i jaa.. hjärtat... att den snygga killen jag spanar in varje onsdag inte kommer bli så mycket med. Får fortsätta att vara trevlig och pratflirta lite med han. Men han är seg och kan inte läsa tankar så han fattar nog inte. Jobbig kille! Haha det var nog ändå i moln jag svävade när jag tänkte att kanske med lite hopp att han börjar flirta tillbaks! Drömma kan och får man alltid. Ingen kan stoppa mig höhö!

Imorgon ska jag vara posetiv för jag är ledig (studiedag). Slippa allt och inte behöva tänka så mycket, härligt! Ska springa 2.5:an på morgonen. SKa bli kul tro det eller ej, tycker om tanken att jag ska göra det. Men sedan när jag väl står inför att göra det hatar jag tanken på att jag ska ägna 15 minuter åt den där jävla slingan! Äsch posetivt ska det vara! Sen plugga, städa och träffa Michelle om det blir som vi sagt! Kuligt, åhh jag älskar lediga dagar!

Ni får höra från en glad Linnéa imorgon/ God natt gosisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0