Mina armar är som potatismos och imrogon som soppa

Polen gick grymt bra!! Ångrar verkligen inte att jag gick dit i stället för att ligga på soffan! Fick lite tips på vad jag kunde förbättra men det går som sagt bara bättre och bättre! Träning ger verkligen färdighet! Haha berättade även för mamma senare när jag kom hem att jag tycket att det var kul. Hennes svar blev att jag bara inte börjar gå till strippklubbar. Känns bra att hon inte gör en sådan stor grej av det haha!



Den dagen jag kan göra något sådant tänker jag visa det för er! Så här graciös (yees det är vad de kallas) skulle verkligen jag vilja vara, men det kommer!

Nu har jag duschtid innan jag ska sova, bättre uppdatering imorgon så vi hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0