Mogen kommer jag känna mig när jag slipper hälla upp pepsi i ett vinglas

Nu står pappa och lagar tacos och jag hjälper inte till, sitter ju här och skriver! Fredag är det mina vänner och denna Fredag är en myskväll som många andra fredagar. Tro mig det är inte så sorgligt som det låter för jag är helt slut på fredagkvällarna. Räcker gott och väl med att bara ta lugnt!

Däremot vet ni vad jag verkligen skulle ha lust för just nu? Att till exempel bara kunna hälla upp (säger man så?) ett glas vin. Inte för att det smakar jättegott, men för själva känlsan! Pepsi är inte så roligt somdet låter kan jag informera er om! Men nu är jag hemma med mina föräldrar och jag är 17 år. Då blir det lite fel  om jag skulle göra det tror jag. Äsch det får duga för stunden.

Nej nu ska jag hjälpa till med tacosen! / L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0