Mycket händer ju idag!

Kom ju på att det förutom mina viktiga saker händer två andra viktiga saker idag!

Den första saken är att det är demonstration idag från plattan till rådhuset då SD kom in i riksdagen som ni vet. Man ska vara vid plattan innan 5 för att de börjar gå då. Tyvärr hinner jag inte vara med för jag har pole. Vill inte missa den. Sen slutar jag min spanska fem i fem. Blir lite tajt med tid måste jag säga! Men jag tycker verkligen att om ni har tid att ni ska gå. Jag skulle själv gått men nu är det som det är...

Sedan är det ju bullensdag! Go och glad blir man ju på bullar. Dessutom är de verkligen goda (oftast). men jag har inga hemma så jag kommer nog fira dne ganska dåligt idag! Får äta i efterskott!

Det är dessutom min och Lollos dag idag haha. Nja internitet kanske inte är så kul att läsa om.

Men hörrni ni får protestera bra och bli tjocka på bullar idag, så hörs vi! /L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0